Preaload Image
Back

FAQ – NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

KONTO I PŁATNOŚCI

Czy jeśli mam utworzone konto w sklepie PB NAILS musze je ponownie tutaj utworzyć?

Tak, www.szkolenia.pbnails.pl i www.pbnails.pl są to dwie odrębne strony, konta nie są ze sobą połączone. Korzystanie z platformy szkoleń nie wymaga jednak założenia konta, można poruszać się po serwisie jako osoba niezalogowana, a konto zakłada się automatycznie przy składaniu zamówienia.

Jakim sposobem płatności mogę opłacić szkolenie?

Płatności za konkretne szkolenie lub certyfikat można dokonać za pomocą:

  • Przelewy24,
  • Paypal,
  • Przelew tradycyjny.

Kiedy otrzymam dostęp do szkolenia?

Dostęp zostanie przydzielony automatycznie po zaksięgowaniu płatności. Najszybciej to nastąpi przy dokonaniu płatności za pomocą Przelewy24 lub Paypal.

CERTYFIKATY

Jak mogę otrzymać certyfikat po zakończeniu szkolenia?

Żeby otrzymać dostęp do certyfikatu należy kliknąć przycisk “zakończ” pod każdą lekcją oraz ostatecznie po całym szkoleniu. Certyfikat wygeneruje się wtedy automatycznie.

Czy mogę otrzymać certyfikat w formie fizycznej (wydrukowany)?

Nie. Po zakończeniu kursu jest możliwość wygenerowania certyfikatu. Certyfikat jest pod postacią pliku .png i można go pobrać, a później wydrukować we własnym zakresie.

Czy certyfikaty są darmowe?

W przypadku szkoleń, do których użytkownik opłacił dostęp, możliwość wygenerowania imiennego certyfikatu jest darmowa.

Jakie dane znajdą się na certyfikacie?

Żeby na certyfikacie wygenerowały się poprawne dane należy najpierw zedytować je w zakładce Profil/Ustawienia/Ogólne i wypełnić imieniem i nazwiskiem pole “Dane na certyfikacie”. Dane ustawia się jednorazowo. Przy zakończeniu kolejnych kursów certyfikaty będą się generować z już poprawnymi danymi.

W jakich językach mogę otrzymać certyfikat po szkoleniu.

Certyfikaty automatycznie generują się w języku polskim, ale można go otrzymać również w języku angielskim. W przypadku chęci otrzymania certyfikatu w języku angielskim prosimy o wysłanie wiadomości na szkolenia@pbnails.pl

Nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami i napisz na adres e-mail: szkolenia@pbnails.pl